Wat zeggen leerlingen en docenten/gebruikers:
“Ik vond het wel leuk om te horen wat de jongens allemaal zeiden over handhaving. Of leuk. Een paar hadden een waarschuwing gekregen. Sommige kinderen vinden handhaving stom. Ze zeggen mislukte politie. Maar als er geen handhaving was zou het echt niet goed gaan met anderhalve meter.” (Melanie, 12 jaar)
“Top methode! Voor alle mentoren en docenten die met hun leerlingen willen praten over de impact van corona: …….DOEN!!” (Mieke, coach en supervisor)
“Mooi materiaal. Heel uitnodigend.” (Caroline, rector VO-school)
“Superblij mee!!! Goed in te zetten, bedankt voor het ontwikkelen en vervaardigen!” (Yvette, HVO-docent primair onderwijs)
“Mijn moeder heeft ook gehamsterd. Ze deed het eigenlijk alleen maar omdat iedereen het deed.” ( Sam, 13 jaar)
“Mijn oma snapt het niet. Wij gingen er toch maar naar toe en wij wilden op anderhalve meter blijven maar ze kwam meteen op mij af. Ja, wat moet je dan doen?” (Yenthe, 12 jaar)
“Wij mochten eigenlijk niet naar de stad. Maar toen gingen wij toch. Bijna alle winkels dicht, heel de stad leeg. Dat was pas eng. Toen dacht ik: o, het is serieus!” (Fatma, 11 jaar)
“Voor onze leerlingen werken beelden heel krachtig, het zegt zoveel meer.” ( René, begeleider VSO).
“Ik ga het gebruiken voor onze groepsbijeenkomsten wanneer we weer van start gaan.” (Joke, psycholoog GGZ)
“Handhavers staan zelf wel vlak bij elkaar. En ons jagen ze de hele tijd weg. Wij spelen vaak ‘Jachtseizoen’, dat is een soort politie-en-boef maar dan met je telefoon enzo. Zaten ze er gewoon op te loeren om ons te pakken. Maar wij deden helemaal niks fout.” (Thijs 14 jaar)